torsdag 5 juni 2008

Zlatan äger!

Men guud allså .. haha. Hur kunde Emma Andersson få ett reseprogram på Kanal5 .. undrar?! Hur kan man skicka iväg en reporter att göra ett matrepotage i Mexico City som inte kan ett ord spanska .. lr förresten, hon förstår en del?! Galet. Å vet ni va d värsta e .. man kan inte få svenska tacos i Mexico, katastrof! *skrattkramp*

Jaja, dissade Emma å fixade ihop en mia-special-rabarb-å-jordgubbs-kaka som visst har blivit hela familjen Sandströms favoritkaka .. tänkte fira nationaldagen på jobb me fika imån, känns som att d e min tur åxå .. oooops. Testade fina muffinsformarna i silikon som jag fick av älskade sis å hennes Mattias när de hade besökt London åxå. Kan meddela att de va topp, såå smidiga bara. Tack!

Å så t nästa tellystory då .. Cirkus Zlatan, wow! Shit, pommes frites plötsligt bidde jag fotbollsintresserad. Å jag som e så gott som granne me karlen åxå, iaf här hemma i stan .. i Sloooottsstaaaden! Lr iaf på sköna Ribbersborg! Zlatan e min nya idol, lätt.

Hissar Zlatans kommentar 'Män får män', haha. Så nu e d bara å fixa en man dårå .. *bling* Å far, ta inte illa upp .. män kan få fina flickor åxå, vet jag att de kan! Å dissar att jag hamnat i sötsugsträsket igen dårå .. döör.

Inga kommentarer: