söndag 29 juni 2008

Oväntad kväll, men trevlig.

Joo, klarade rastlösheten å drog t Terran på landet .. härlig kväll me henne, Jason å underbara Antwone. Mest bara mys å så gotte å fika me min smulpaj. Å så härligt när lilla killen hoppar upp i knät på en å gosar, å när man sedan frågar om vi e kompisar kommer ett rakt å ärligt: '-Näe' Härliga, ärliga lillkillen .. aaah. Å tack Terran för att ni räddade min kväll!
På väg hemåt fanns iaf två alternativ i min hjärna, springa ner på Hipp å dansa på schlagerklubben resten av kvällen lr hoppa ner på soffan å sussa gott. Jaha, bidde iaf ett tredje alternativ. Snubbe jag snackat en del me på msn å som jag dissat dejt me senaste 3 månaderna fanns i min dator å va rastlös han me. Bidde iaf så att vi möttes upp på B&B, å drog snabbt vidare t Victors .. ska man träffa nån man aldrig träffat bör man väl iaf kunna prata me varandra, lr? Hmm. Bidde några öl där å massa snack å när stället stängde drog vi vidare t Centiliter & Gram för sista ölen .. oväntad kväll, men trevlig. Haha.
Å sköna Emsas sms när jag berättat vart jag var på väg: 'Nä, va? Du måste höra av dig! Vill inte att du bara ger dig av ensam så! Är rädd om dig sickan! ..' Haha, många utropstecken där men härligt me vänner som tänker på en. Visst?! Tack Emsa, du e min stjärna!

Jaja. Inte varje kväll man drar ut på dejt efter midnatt .. men kul, haha.

Läste nyss lilsis blogg att hon varit ute å powerwalkat tidigt imorse när jag låg å sussade fint, men får bli min tur nu .. stava runt Ribban, aaah!

Inga kommentarer: