måndag 9 juni 2008

Midsommarfuntande?!

Börjat funta på midsommar dårå .. närmar sig me stormsteg jue, 11 dagar kvar bara .. aaah! Hade iaf planerat att dra t Vbg några dagar å hänga, men så snacka jag me mor å far i helgen å bidde genast jättesugen på ön .. måste dit bara, haha. Å så fick jag me lilsis på planerna åxå, heela familjen samlad me ytterligare lite gäster åxå kan bli hur nice som helst. Hela huset fullt!
Å så bestämde jag helt plötsligt att d fick bli ön, basta. Fixat semester på torsdagen å kollat tågtider .. men så kom jag plötsligt på att jag kanske skulle ta semester på onsdagen åxå, måste kolla imån. Hoppas, hoppas, hoppas .. snälla Loppan, ge mig ledigt!

E iaf så att jag e ledig tisdag nästa vecka å då kommer mor å momo på besök .. iiiiiiiiihh! Ska bli en dag att göra Malmö, å visa momo min lägenhet å min stad. Ska bli å springa på loppis hit å loppis dit åxå, kan bli hur mysigt som helst bara .. å så kan jag få åka me dem hem t Småland, bara jag får ledigt. Aaah!

Jaha, nähä .. tandläkaren imån dårå. Inte laddad! Dissar att d e såå trist att ha dåliga tänder, blä. Å hissa? Hmm. Hissar känslan i magen att mor å momos besök närmar sig, midsommar står för knuten å inte långt t semester .. härligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas Du får ledigt på onsdag också, så Du kan åka med oss hem. Det skall bli jättekul att komma ner till Dig i Malmö och få visa mormor allt. Det skall också bli jättekul att få ha alla våra flickor på Öland över midsommar.
Puss , Puss