torsdag 26 juni 2008

-Se upp för gåsskitarna.

Haha, lila e fortf lila .. å lila e fortf sista hoppets färg. Å kul att när jag kom t bussen imorse höll jag på att falla ihop av garv, döör. Värsta killen klädd i lila brallor å lite ljusare nyans lila jacka .. såå het, NOT! Gissar att han inte va helt straight, men vadå? Gaykillar brukar väl ha koll va? Jaja, men höstens modefärg kan d nog bli fler garv framåt .. haha.

Å annars har d varit en allmänt skön kväll .. landa på soffan efter jobb å sussa t, å jag som funtat på Friskis. Hmm. Känner att d hade varit lätt å banga där, men me min karaktär hoppade jag ur soffan å drog iväg. Glad för d nu .. ett av skönaste passen. E ju så att d e utejympa som gäller å nu kör vi nere på Ribban. Tänk dig att jympa precis vid havet, solen som tittar fram mellan molnen å ger dig lite lagom kisande .. å så lagom me vind som fläktar, underbart. Gällde bara å se upp för gåsskitarna, haha. 200 motionärer dessutom, i alla åldrar .. undrar om kung Zlatan såg oss från balkongen, haha. Å va bra man mår efter en dusch å kvällsmat på d, mumma.

Hissar faktiskt Skånetrafiken idag, hör å häpna .. lr hissar iaf chauffören som väntade in mig imorse när jag kom springande genom hela Kronprinsenkorsningen me tungan utanför. Att hon sedan hälsade me ett glatt '-God Morgon' gjorde min dag .. vilket bemötande, underbart! Å dissar att d inte e en självklarhet att chaufförerna hälsar på bussen, ska man behöva bli förvånad när d händer? Näe. Icke.

Å mer då, ikväll e lilsis på sin 'Sex and the city-kväll' me Nilsongänget .. middag å bia, å alla uppklädda i värsta Sex and the city-anda. Aaah, såå avis bara. Men jag å Emsa ska se filmen på måndag iaf .. läängtar.

2 kommentarer:

iDA sa...

Kvällen va Fab !!!! Kan jag varmt rekommendera . puuuss

Anonym sa...

Kul att äntligen en chaufför som var trevlig. Kvinnlig kan jag tänka. Jag hälsade alltid på mina resenärer när jag körde. Puss