söndag 8 juni 2008

Soola å bada.

Soola, soola, baada .. soola, soola, baada! Helg igen dårå, å ledig sådan IGEN! Femte på raken i å me lite semester i Småland .. nice. Prat om att detta ska bli sista solhelgen nu på ett tag åxå .. -Attans, jag som e helt inne i semestersvängen. Bidde iaf beachen idag å kan meddela att sf 4 inte va tillräckligt, aha. Brassestol e skönt, men lissfarligt .. solen tar ju helt ojämnt, visst!?

Men, men .. roligt att sitta på stranden å kolla in folk iaf. Alla killar som spanar på tjejer, å tjejerna som försöker se helt oberörda ut samtidigt som de försöker ligga i en snygg pose samtidigt som de putar me både läppar å bröst, haha. Å alla familjer som har me typ ALLT ner t stranden .. idag va d t.o.m. en stackars kanin i bur som blev medsläpad ner i sanden, stackaren. Sj tycker jag att d räcker me skön musik å en bra bok .. å så en picknickmacka såklart.

Bidde t å bada åxå idag, nice. Inte alls lika kallt som förra helgen i Vbg utan mer ljummet .. danskarnas piss?! *bling* Iaf första badet på Ribban, premiär trots att jag bott härnere i snart 1½ år .. men så va ju förra sommaren ingen höjdare heller. Å nu bor jag ju nära åxå, å slipper svettas på solbussen 32an .. cyklar ner bara, 5 min. Aaah!

Jaha, nähä .. dags å dra t Friskis för veckans sista pass. Glada Titti som kör, härligt.

2 kommentarer:

iDA sa...

Låter najs. Själv körde jag med 15 igår, inte bränd nånstanns, men fått lite färg ändå =)

mia sa...

Mmm, smart .. körde sf10 förra helgen, å sf8 igår. Borde fortsatt där, men kände att jag ville få sista solen kvar i huden nu när den ska dra sig tbaka. Men, men ..