torsdag 5 juni 2008

Ärliga, härliga YRROL.


Hey, hey, hey, hold your horses. Läste lilsis blogginlägg med titeln 'Härligt Väder' tidigare ikväll å blev bara såå sugen på å se Yrrol, denna härliga film. Va tvungen att kika efter i samlingen men genast tveksam .. har inte jag ALLA svenska filmer? Näe, icke. Lr JOO, hittade den .. aaah! Lycka.

Måste iaf dela me mig av några härliga citat från filmen, å då utan inbördes ordning:


  • Jaa, man kan ju göra så, men d e inte rätt ..

  • Blanda inte in mig i vårt förhållande ..

  • Sjuksköterskor har vita dräkter, jag delar ut SPRIT!

  • Men din pappa är väl lite mörk under ögonen?!

  • Jag känner massor av människor ..

.. å så härliga:



  • -Trevlig scarf!

Haha, tokskrattat en stund nu å tid för sussande, natti. Å så blir d bara mörkt .. *bling*

1 kommentar:

iDA sa...

Hahahaa, jag tänkte väl det du missade väl inte trevlig scarf !!

Gillar den oxå, Nä jag tycker han ska få ett straff ! JA ett straff för det är ju så oväntat oxå =)
haha, det sjuka e att jag ha inte sett filmen på typ 3år och kan ändå ALLA citat hee..
Ha en skön skön helg nu sis jag e ledig hoppas du me e det ! PUSS