onsdag 18 juni 2008

Guldtandborste, lycka.

Då va man i Småland dårå, på blixtvisit. Mysig dag me mor å momo igår jue å sen så hänkade jag på t Småland igår kväll .. å nu bär d iväg t ön. Varit en snabb svänga å hälsat på famo å fafa nu på morgonen åxå .. myys. Rara famo e ju såå söt .. å fafa Stenhård e ju coolast. Saknar dem nära.
Annars e d semester som gäller nurå .. å trots att jag packat noga missar man ju alltid saker, why? Varit borta ett halv dygn å saknar redan följande:
  • Min midsommarcd som jag lagt energi på, attans. Inge skånsk musik i midsommar alltså, blä.
  • Mitt bästa myggmedel, aaah. Hur ska jag klara mig? Inga allergiska rektioner här, nej tack!
  • Min tandborste, haha. Joo, klarar mig nog .. köpa ny e enkelt. Å igår kväll hittade jag en i guld hos mor å far .. lycka!

Jaha, nähä .. nu ska d bära iväg iaf, mor å far väntar. Inge bloggande i midsommar som d verkar, mor har inte fått sitt modem t ön än .. blä. Men, men .. kanske kan klara sig utan att vara uppkopplad några dagar, lr går d? Jaja, måste gå.

GLAD MIDSOMMAR på er alla vänner, hoppas att ni får en toppenskön helg me massa sköna stunder .. å me sill, å me gubbar å me snaps! Ta hand om er, krama.

Inga kommentarer: