måndag 23 juni 2008

Med midsommar i minnet.

Aaah, årets bästaste midsommar över nurå .. har haft såå mys nere på ön bara. Guld! 24 kvadrat! Skön traditionenlig afton me allt som d ska va .. midsommarkrans i håret, dans me familj å vänner å så massa snaps på d. Å så all god mat, döör. Bidde ju firande me heela familjen å så vänner på d .. fullt hus e härligt, när d bara e för ett par dagar.

Funtade ju liite på utgång midsommarafton, men vill lova att efter firande me 2 barnfamiljer heela dagen va jag ganska slut .. om inte helt slut. Bidde ett gott skratt på tfn me min vän Skytt å hans vänners firande å sen slagga jag t d på soffan .. mitt rum va fullbokat, haha.

Å på midsommardagen bidde d massa myys då åxå, glass i Borgholm å sånt .. aaah!
Tror åxå att vi e några av de få som firade vår midsommar me sol å värme? Åska i Malmö iaf, å spöregn i Vbg .. aaah, ön ÄGER! Som vanligt .. *bling*

Hoppas på riktigt nice väder där nästa gång jag drar dit .. för då hoppar jag, wiih!

Inga kommentarer: