onsdag 4 juni 2008

Nyfrillad.


Men oj hur snett en dag kan börja, puh. Skulle bli t å fixa t frillan hos rara Sofie på fm, men ack så fel d bidde .. Sofie tog inte kunder å en Josefine skulle fixa t mig ist. E så att jag går på Hårakademien för fixning å där e alla frisörer fortf elever .. Sofie e precis färdigutbildad å stackars Josefine som skulle hjälpa mig går första terminen, aaah. Hade tänkt vara därifrån halv 12, lr iaf senast 12 men icke. Stressad som fn körde jag iaf mot Lödde vid ett .. en å en halv timme försenad t jobb, döör. Å Josefine, den stackaren .. hoppas att hon inte rev sitt hår?! Bidde iaf nyfrillad, å d känns skönt! Bilden visar inte möe, men kolla glansen .. aaah!

Annars har d inte hänt så möe .. jobb t kvällskvisten å nu sitter jag framför min lap som vanligt. Kan hälsa att mitt öga blivit någe bättre å att jag läängtar t heelg. Sola å bada .. aaah!

Hissar att d verkar bli en fin nationaldag, öl på Lilla Torg me Emsa kanske .. nice! Å dissar att jag kan känna stress även om jag försöker se positivt på tillvaron å inte låta mig påverkas av yttre omständigheter .. puh.

Inga kommentarer: