tisdag 3 juni 2008

Studenttider.

Aaah .. nytränad, nyduschad å mätte efter kvällsmat bestående av A-fil me banan å jordgubbar å me solrosfrön på toppen mår man som en prinsessa. Å vore d inte för att jag fortf har skav i ögat, begynnande kli i halsen å ett myggbett som inflammerat min fot t en klump så skulle allt va ännu bättre .. då ni, wiih!

Studentfirande i Malmö i dagarna 3 nurå iaf .. gäller å passa sig. Ikväll på väg hem efter jobb trillade jag rakt genom ett firande å va nära att tryckas me upp på ett lastbilsflak åxå, d hade varit en syn d .. student på nytt, haha. Å på väg t Friskis gällde d å ha koll .. inte bara studenterna som far runt i öppna bilar, heela släkten hänger ut genom rutorna i långa tutande tåg av bilar .. lissfarligt! Inte undra på att d händer olyckor .. brr, otäckt.

Å så måste jag tipsa om ett klipp på youtube åxå .. haha. Hittade min Simon när vi förferrade i lördags å nu måste jag dela me mig .. han e såå skön bara, riktig miamusik!
http://www.youtube.com/watch?v=Te-jfCpiWdo&feature=related

Hissar att livet kan kännas så lätt trots krämpor å allt d där, lycklig inifrån bara. Å dissar Skånetrafiken som kör bussar där man alltid får frysa häcken av sig .. sommar som vinter, döör.
Jaha, nähä .. ryggläge nästa. Over and out, natti å allt d där.

1 kommentar:

iDA sa...

det går ju att sommardigga till !! hahaa , och han har ju humor killen gött.