söndag 8 juni 2008

Fuck, fuck, fuck.

Såå arg bara .. grrr. Totalladdad för F1 idag, å kände att d va Kimis tur. Startade på 3e, med Hamilton i pole å Kubica därefter .. å efter ett safetycarstopp va Kimi på väg ut som 1a ur depån tsammans me Kubica, men vad händer?? Joo .. Kimi bidde påkörd av Lewis fucking-jävla-klant Hamilton när han missat rödljus .. såå arg bara. Trist, trist, trist. Kubica vann loppet å gick upp i ledningen i VM åxå, inte bra. Blir såå trött bara ..
Å så när allt känns såå jobbigt så kommer kommentaren 'varför så engagerad?' från en vän på msn .. döör. Å när jag frågar om inte han har någe intresse svarar han enkelt 'jo men de är ju mer vettigt.. inte som F1.. hehee.. '
Hmm, känner att jag e lättretad nu ..

Jaja, nästa lopp e t midsommar iaf .. Frankrikes GP dårå. -Kom igen Kimi, din tur då! Å hoppas att Hamilton får straff t d loppet .. hoppas, hoppas.

Nänä, helgen slut iaf .. årets lyckligaste som d skulle bli?!
  • Skatteåterbäring, näpp.
  • Låångledigt, näpp.
  • Fotboll, näpp.
  • Sol, japp.

En av fyra iaf .. haha. Å haft en bra helg, visst, men inte årets lyckligaste .. hoppas på bättre, haha. Hissar iaf att jag fick vara ledig lö-sö å fick hänga ute i solen ist för inne på trista Center Syd. Å dissar att jag inte e mer ledig .. jobb må-to nurå, å helgen. Men, men ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan inte bry sig om allt. Tänk positivt istället. Att han klarade livhanken, för det tror jag väl att han gjorde iallafall. Puss

mia sa...

Haha, underbart att positiva mia får pepp att vara positiv .. tack ömma moder! Jorå, de klarade sig båda men fick bryta .. sportens värld, heta känslor. Palla.