tisdag 24 juni 2008

En blandning av sött å salt.

Sommaren är här då .. idag! E allsångspremiären jag snackar om alltså .. härligt. Ska ju bara ses, å ska ju sjungas t åxå .. å minst en gång varje sommar besökas, basta.
I Småland bidde d myskvällar me jögubbar å sång tsammans me Mats, Tobbe å PJ .. men nurå? Hmm. Får ta å styra upp någe .. men ikväll bidde d iaf jag sj å soffan. Å då får man sjunga hur högt man vill .. t grannarna klagar iaf. *bling*
Stockholm i mitt hjärta!

Hissar Håkan som ägde dagens allsång, å ett hjärta t Miss Li åxå .. myys.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk när jag och pappa får vara på Allsång i sommar. Toppen tror jag.
Jag kan inte alla dina förkortningar. Vad betyder "sj" ?
Puss

mia sa...

Hahahaha .. har du läst min blogg i ett par månader nu utan att ha koll på sj?! Sj betyder själv, lr betyder eller å iaf blir iallafall. Någe mer? Å allsången, klart ni ska dit!
Puss.