onsdag 25 juni 2008

Sista hoppets färg.

Jaha, lila dårå .. sista hoppets färg. Å åxå höstens .. jaa, rätt. Höstens plagg börjar trilla in nurå å d ska vara lila å vinrött t hösten, puh .. men fastnar nog d me?! Vaffö inga roliga färger .. som olivgrönt, lr någe? Jaja .. mode. Har ändå svårt att se mig i lila byxor .. lila underkläder funkar, men annars?! Näpp.

LÖN idag iaf, prima. Betalat tbaka min skuld t pappa efter hårda midsommar, å så bidde d nya skor åxå .. föll in i shoppingstöket när alla andra i personalen handlade. Loppan, Kärra, Sebbe å Empa shoppade loss .. å då gled jag bara me. Halkade in i kön liksom .. *bling* Jaja, får bli lite lungan inför semestereon ändå .. såå bra tjänar man inte i handel, funderar på vad jag e bra på å som gör att pengarna trillar in i drösar? Hmm, lyxhustru kanske? Börja ragga i Västra Hamnen ist för på Möllan .. njae, joo. Kanske d kanske?! Jaja, kanske kan hitta nån att dela hyran me i första hand .. haha. Lr iaf nån att dela soffan me?


Hissar att d e lön dårå, lycka. Riktigt såå illa tjänar jag inte ändå, å på nästa ställe kan d kanske bli nån krona till t.o.m. Aaah! Men dissar ändå att såå mycke av lönen ska gå t räkningar, puh. Å så trillade bilförsäkringen in idag åxå .. näe. Inte bra. Funkar att tejpa ihop brevlådan för att slippa? *bling*

1 kommentar:

iDA sa...

det sista läste jag snabbt o trodde du skrivit funtar på att börja STRiPPA !! hahahaaa
AS fina skor iaf !!! Vad shoppade du mer ?