torsdag 12 juni 2008

Knark kanske?

Huu, vaknade imorse av klådan men bidde samtidigt lite glad för att min svullna fot va lite mindre svullen iaf. Så inte bra idag heller då alltså .. vad göra? Döör. Kapa benet, lr kanske testa knark? .. vad som för att slippa detta bara. Å så helt plötsligt kryper dåliga samvetet på å så får man tänka lite på dem som har d värre .. jaja, ska nog överleva detta me, kanske?! *bling*

Å annars då? Regnat riktigt idag .. inte långa stunden å inte tillräckligt för å släcka en skogsbrand, men dock. Å midsommarvädret ser inte mer lockande ut .. *snyft* Jag som kollat ut ny klänning å allt .. hmm. Riktig fin klänning som jag hittade på ny butik ute på Lödde .. dansk kedja som öppnar första butiken i Sverige å i Lödde av alla ställen. Skrattar på mig! Jaja, nu har vi både NewYorker å Sisters Point på CS .. å e ni nyfikna på klänningen så kolla http://www.sisters-point.dk/ på Gallery Summer 2008 (bild 11, vit klänning). Bara t å bestämma om någe av besparingarna ska ryka för en ny klänning t midsommar, hmm. Ska kolla runt lite i stan imån på lediga dagen å kolla alternativen .. men, men.
Hade en känsla att jag skulle bli bortbjuden på fest å behöva just denna klänningen, å konstigt nog ligger d en inbjudan i posten idag .. sånt e otäckt. Riktigt scary. Iaf så att min kusin har gift sig, Grattis Marcel å Grattis Kajsa, å nu vankas fest .. trist bara att den ska hållas mitt i semstern å att jag e inbokad på ön den veckan, hmm. Får kolla å höra lite .. nu vet jag iaf vilken klänning d skulle bli om d blir ferre, haha.

Jaha, nähä .. roliga Emma på tv idag igen dårå å idag drog hon t England. Smart val, eftersom där kan hon ju iaf snacka me folket .. å inte bara förstå liite av va d säger, haha. Å så har jag fixat pangkakor .. precis va jag behövde idag. Tjocka pangkakor me sylt, å inte lövtunna plättar som mammas .. å jag som trodde att mammas mat alltid va godast, men måste erkänna att jag inte e så kass i köket heller .. *bling*

Jaha, hissar att regnet kan hjälpa någon iaf .. verkar ju brinna lite varstans runt i Sverige, men låter gärna solen återkomma nästa vecka när jag e lite ledig. Lr mycke förresten .. haha. Å dissar att min fot tar ner mitt humör .. gnäller som fn bara. Vill inte mer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att foten är mindre svullen. Hoppas allt går bort snart. Vilken klänning menar Du? Bild 11 finns inte hos mig. Jag får bara upp 7 bilder. Men de var snygga iallafall.
Puss

mia sa...

Hahaha, så va foten ännu värre ist .. palla.
Å konstigt me bilderna, kollade du Gallery Summer 2008? 16 bilder hos mig iaf? Jaja .. får nog unna mig nåt snyggt iaf?! Värd d!
Puss tbaka.