måndag 23 juni 2008

Bomba hans brevlåda kanske?!

Å måste blogga om midsommardagens utgång åxå .. haha. Traditionsenligt utgång som gäller dårå .. trist bara att mina Vbgsvänner inte klarade en dag t, utan totalbangade! Jaja, mia klarar skivan som jag brukar säga .. hittade nr t ytterligare vänner från Vbg, Mika å Becka, å fick såå gärna hänka på dem. -Tack, tjejer! Å så hade jag snackat me Ola åxå, men fick inte tag i honom innan jag drog .. typ timmen i kö å sen va vi inne, lagom t Ola kom t stan. Såå typiskt bara, haha. Jaja, bidde så att vi smet in i kön iaf å klarade oss. Topp. Vidare på ferre hos nån Kalmarkille som Mika kände å sen fick d bli utgång dårå .. riktigt trevligt på Strand, bra musik å nice sällskap. Å så säger jag bara: -Hamsa Hussein ÄGER! *asg*


Å så skulle vi bara hem då åxå, aaah. Döör. Vaffö händer alltid allt mig? Trevlig kväll i stada ledde t att jag å min vän Ola skulle försöka ta oss me taxi hem t härliga Köpingsvik .. duktiga som vi e vägrar vi svarttaxi, kollar att chaffis har taxileg å allt d där viktiga. När vi dessutom nobbat taxi som vägrar köra på taxameter får vi iaf tag på en bil som vi delar me två killar .. fortf chaffis som vägrar taxameter men dock. Väl i Köpingsvik vill killarna hoppa av redan vid Solhyddan å vi vill fortsätta uppåt en bit. Betalar iaf, 250 pix.. hutlöst, men men. När vi sedan väntar på att fortsätta får chaffisen ett bryt å skriker att vi ska hoppa ur .. bara why? Lugnt å sansat försöker vi samtala, men då skriker han bara '-UUUUT', å dessutom '-OOOOOUUT' som om vi inte skulle förstå. Han hoppar dessutom ur bilen å skriker '-Ska jag slå ner er båda??' Oj. Slutar iaf me att Ola å jag tar numret t hans taxibolag å dessutom reg nr på bilen. Testar me å ringa å vad händer? Haha. Chaffisen som så artigt svarar .. '-FUCK YOU!' Döör. Jaja, mia e inte tjejen som bangar å däffö stoppar vi snabbt en pikétbuss poliser som vänligt tar vår anmälan om hot .. tjing! Å sen då? På värkande fötter klarar jag inte mina skor å gulliga Ola lånar ut sina Fred Perry så vackert .. å näe, han tar inte mina. Han vandrar i strumplästen .. gulliga, gulliga vännen. Så måste hissa vännen som tog mig leende hemåt .. en midsommardagsutgång jag sent kommer glömma, härligt. *bling* Å dissar j-a chaffisen, vad mer kan jag säga?! Iaf kollat upp honom, å han bor på Rosengård .. va annars liksom? Bomba hans låda bara!

2 kommentarer:

iDA sa...

tror du att polisen kommer höra av sig nåt om hur det går med anmälan ?? Såg att Linda Rosing kör oxå med hissar och dissar , e dt från henne du fått det?? heee Puss o tack för en finfin helg !

mia sa...

Näpp, inge mer kontakter me pappa polis i detta ärendet .. kände inte att vi ville träffa otäcka snubben i rätten å bad polisen att rycka honom i örat bara. Å vad gäller dissarna, gissar att jag å Emsa va före .. skulle aldrig apa en apa, haha.
Tack sj för helgen, guld!