tisdag 10 juni 2008

Invalido ..

Döör. Döör. Döör. Kolla foten, haha. Klumpfot värre. Jossan frågade nån dag hur d gick me mitt myggbett jag fått på foten .. aaah. Såhär illa går d för tillfället. Totalt svullen fot å sånt j-a kli bara .. 10 dagar nu, kräks. Å kära Kärra på jobb tjatar om att den MÅSTE undersökas .. jaja?! Förra veckan stimmade hon om mitt öga, vilket fortf inte e bra .. men, men. Sprang iaf förbi apoteket å bidde tipsad om asolspritslösning å förband .. så nu sitter jag här, foten i högläge å fotboll på tv ..
HEJA SVERIGE, HEJA CHIPPEN!


Annars då? Sån där härlig morgon me besök hos tant tandläkaren .. å så den åxå, svart katt som springer framför bilen på väg dit, ännu mer peppad. NOT! Iaf så att tanten va sen 50 min å om jag e sen lr missar mitt besök kostar d mig 1055-/timmen, men när tanten e sen får jag vara glad att jag fick en påse me tandborstar som tröst .. jaja. Glad att jag kom därifrån i en del, å bara 500 pix fattigare. Lycka.

Å så hann jag me en sväng t IKEA åxå före jobb .. aaah. Någe speciellt me d stället iaf .. alltid jättesugen på att åka dit, å när man väl e där undrar man vad man skulle där å göra?! Hmm.

Ewa va förbi en sväng på jobb idag åxå, sista besöket innan hon drar t Luleå .. flyttar hem t familjen, nice. Kul att se att hon håller humöret uppe trots all skit. Hoppas iaf att allt går bra för henne uppe i Norrland .. -Känner me dig Ewa, kärlek.

Så idag hissar jag att jag har fått se hela d gänget patriotiska svenskar som jag missade på nationaldagen, men visst .. inge fotboll då heller, haha. Å dissar att jag e så känslig, lite skav hit å lite kli dit e väl inge. Men vaffö e d såå svårt att låta bli att klia?? Döör.

1 kommentar:

iDA sa...

nemen stackaoe, va ha hänt ??
krya på din fossing. love