fredag 27 juni 2008

Stans bästa falafel, lycka!

Åååh, lycka. Total lycka! Efter tips från tjej på min gård har jag idag hittat stans bästa falafel .. aaah! Trist bara att den ligger på Bergsgatan, typ enda nere vid Dalaplan vilket e typ på helt andra sidan stan .. men visst, cykelavstånd. Tog iaf buss från jobb å tog mig ner t denna lilla falafelbar, å vilken falafel de hade .. mumma. Å nytt va att den innehöll massa persilja, min favvo. Nästa gång får d bli att testa me feta åxå .. för en nästa gång ska d bli, basta.

Å annars dårå? Hmm. Hört emellanåt att jag borde satsa på å bli snut, å idag bidde jag sugen igen. Haha. Jag å Terran fattade misstanke mot en tjej på jobb som gått på kommunal praktik hos oss nu i två veckor å gjorde sin sista dag idag. Helt säkra på att hon redan på fm snott ett par skor fixade jag t en utpasseringskontroll me väktare å gissa om jag fick napp .. yes box. Dumma bruden, bara 14 år, hade såklart snott skorna å sen påstod hon att hon hade fått lov att ta någe me sig sista dagen .. jaså? Å tar man då någe bara på eget bevåg, kastar prislappen å stoppar d i väskan? Näe. Icke. Jaja, polisen kom förbi å så fick pappa komma å hämta .. å så e inte hon välkommen på HM mer, bra jobbat tjejen!
Måste åxå tilläggas att d va värsta snygga snuten som höll förhör me mig .. knäsvag värre, iiih. Så om Gud vill vara snäll vid mig fixar han t detta .. pliiis, *bling*

Hissar att jag å Terran tog vår magkänsla på allvar idag å dissar dumma snorungar som ljuger en rakt upp i ansiktet, hyfs tack!
Å kan jag få hissa godaste falafeln åxå .. dubbelhiss, haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror att Du skulle bli bra som polis. Detta är ju inte första gången Du tar snorungar som själ.
Puss