fredag 25 april 2008

Sömnlös natt, råttskräck suger.

Aaah, döör .. inte möe t sussande här inte, shit. Lyssnat efter råttor heela natten, lovar. Känns som en dum idé att inte kolla heller .. utan att vänta på snälla papppa, *bling* Såå .. tio över 6 imorse kunde jag inte vrida å vända längre, här gällde d t å gå t angrepp. Döda lr dödas! Efter att ha fört liv först utanför badrummet å sedan i badkaret vågade jag mig t sist ner på badrumsgolvet å hakade bort gallret som finns på mitt inbyggda badkar .. aaah, hjälp! Utrustad me diverse städborstar å ficklampa skulle jag nu få svar på nattens grubblerier .. puh!
Bidde iaf så att jag inte kunde hitta några spår efter ovälkommet besök, men me d ska inte sägas att de inte har varit där .. vill inte, vill inte, vill inte!
Kollade åxå av Anticimex hemsida för säkerhets skull å bilden där som visades på råttan va ju givetvis en fin tecknat bild på en jättesöt gnagare .. why?

Jaja, känner mig iaf något lugnare nu, men tänker hålla badrumsdörren stängd .. basta. Å självklart får pappa komma ner å göra en andra koll .. pappor e bäst på sånt!

Inga kommentarer: