måndag 14 april 2008

FY FN VA JAG E BRA!

Jaha, ledig dag idag dårå .. å vad händer på en sådan?! Man startar en blogg .. *ler*

Vaknade tidigt me ett pirr i magen iaf, aaah .. en alldeles speciell dag idag jue. Näpp, inte födelsedag å inte annan firardag .. men idag e dagen då jag klarade min utmaning, wiih. Min vän Emsa utmanade mig t 8 veckor utan sött, å nu har jag klarat d .. FY FN VA JAG E BRA! 56 dagar helt utan sötsaker .. inge gotte, inge fika, inge glass å inge fusk! Å detta trots att d varit fika på jobb VARJE dag i 8 veckor. Tack Emsa för den .. härligt!

Å annars dårå, dags för Beach-08? Hmm. Stavat Ribban iaf å kört ett pass på Friskis .. känns dock att man haft ett uppehåll på två veckor, förkylning dödar orken. Blä!

Å så har jag försökt att ge blod .. haha. Gick inge vidare när vänliga sköterskan försökte förklara för mig att jag är för klen .. föör kleen, what? Ytterligare en sköterska fick kallas in, åxå hon vänlig, å åxå hon tyckte att mina kärl va för fina för deras grova nål .. döör. Å här försöker man göra en god gärning .. nähä. Men, men .. målet blir nu att få någon som inte tänkt lämna blod att lämna i mitt ställe, bra kompromiss?

Å t sist dårå ..

Idag hissar jag mig sj för att jag e såå j-a bra bara å fixar mina utmaningar, aaah!

.. å så dissar jag att förkylningar flyger runt å tror att d äger världen, suck.

1 kommentar:

iDA sa...

Du är GRYM . Grattis igen !