måndag 21 april 2008

Blåkatarrvarning utfärdad.

Aaah, döör .. fryyyyser! Denna j-a Skånetrafiken, ska man få blåskatarr å bihåleinflammation bara för att man e pendlare? Nää, tack så mycket! Vill jag inte .. ICKE!

Dagen började iaf bra me ledig fm, å tur me stavarna vid havet då såklart .. haha. Samma visa som vanligt, hem t grötfrulle å sen dra t jobb. Fortf i inledningsskedet på Stieg Larssons 'Flickan som lekte med elden', men känner att d finns någe där .. Lisbeth Salander e ju såå cool bara, löööve her! Dagen knalla på fint, å d va väl inte förrän typ sista timmen jag börja tjura ihop .. trött, gnällig å ville bara hem.
Godissugen som den åxå, men jag stålsatte mig å köpte ett päron .. haha. Frös på bussen konstant t stan, tjurade värre å väl hemma tröstköpte jag lite gotte ändå .. baja, men men.

Måndagar e ju annars min tv-kväll, men ikväll finns ist allt på min hårddisk .. nice. Anna Pihl, Cashmere Maffia å Prison Break .. veckans höjdarserier. Å alla på samma kväll utan krock, vem har tänkt t här? Gud? Jaja, får bli lite soffan nu iaf, lr kanske en varm dusch .. ibland saknar man en varm famn såå mycket, men men. Inte nån sån idag heller .. *bling*

Hissar att solen fanns me oss idag åxå, bara några dagar t nu efter va jag ha hört *suck* ..
.. å dissar Skånetrafiken, ingen kommentar. *ler*

Inga kommentarer: