lördag 19 april 2008

Alla Snygga Människors Dag.

Aaah, vilken dag! Leedig å sol från klarblå himmel konstant.
Ute vid havet redan vid 8 i morse, stavarna hjälpte mig framåt å solen i kombo med Lasse, Staffan, min Simon å andra Lasse i lurarna gav mig ett konstant leende .. härligt!
-Tack karaktären för att du vann över sängen som skrek efter fortsatt sällskap, haha.
Hem t grötfrulle å efter d iväg t Friskis, härliga Linda gav mig ett bra pass som åxå gav några fniss då kille i någe genomskinlig kroppsstrumpa körde svensexajympa, haha.
Väl hemma igen bidde d t å duscha å fixa mellis, å så laddad för stan efter d ..

I Småland kallade jag vårens första riktiga sol- å mysdag för Bus-Sopar-Grus-Dagen, eftersom det är den där härliga dagen när gruset sopas från gatorna å man vet att våren är här .. att d då åxå va en gammal pojkvän t mig som sopade just gruset hjälpte t att hitta namnet.
I Malmö har jag nu ist Alla Snygga Människors Dag, haha. Å d då för att alla människor blir såå snygga när solen tittar fram .. alla sträcker sig mot himlen, ler lite extra, ser allmänt nöjda ut me livet å självklart åxå alla shyssta glajjer som kommer fram .. aaah. Snygga killarna blir ännu snyggare, å shit va många snyggingar d finns i Malmö .. lr hur Ida? *bling* Mmm, mys ..
Mycket folk ute i vårvädret, fullt på alla uteserveringar å utmed kanalen satt folk å lapade sol allt va d pallade .. finns inte ord. Aaaaaaaaaah ..
Sj gled jag fram genom stan i nya vårjackan å värsta schyssta glajjerna (H&M loves Madonna) .. har dem i både vitt å svart, å tänkte köra dem även denna säsongen. Funkar? Enligt min vän Andreas har alldeles för många människor fel glajjer, å passar inte alls i dem .. hmm. Enligt mig har många människor HELT rätt glajjer, så undra vad Andreas tycker om mina? Glömde fråga ..

Hissar alltså att solen har kommit å hoppas att den stannar, pliiiiis! Sol nästa helg i Småland vore såå nice bara .. Snälla vädergudar!
Å måste man dissa en sån här dag så blir d t å dissa att min balkong ligger i norr .. inget sitta-på-balkongen-å-mysa-me-en-bra-bok här inte, icke.

Inga kommentarer: