onsdag 23 april 2008

15 saker jag borde få gjort innan helgen ..

15 saker jag borde få gjort innan helgen ..

  1. Deklarera
  2. Fixa presenter inför helgens kalasande
  3. Hämta mitt nya Mastercard på postutlämningsstället
  4. Kolla färdigt en film jag hyrt
  5. Lämna tbaka dito film
  6. Diska
  7. Dammsuga
  8. Betala räkningar
  9. Fixa t grejjer som ska me t Småland
  10. Packa liten väska
  11. Andas

Jaja .. sluta blogga, börja jogga!

Idag hissar jag iaf min ömma moder som följer min blogg, men som först idag har vågat sig på att lämna en kommentar .. Tack mamma, den värmde! Å så dissar jag alla borden, för måsten har jag plockat bort från mitt liv .. haha.

3 kommentarer:

iDA sa...

GLÖM iNTE att packa ner en BRA pocket som jag vill låna av dig . for my trip =)
love

mia sa...

Fixar jag .. blir första boken i Stieg Larssons Millenietriologi 'Män som hatar kvinnor'. Vet att du inte läser deckare, men dessa är ett måste. Dryga 600 sidor spänning som måste läsas innan böckerna blir film t nästa år .. å så e ju Lisbeth Salander bara såå cool!
Har du förresten min Johanna Thydell-bok 'Det fattas en tärning'?
Kärlek.

Anonym sa...

Kul att Du tycker mina kommentarer är kul. Du måste inte ha alla måsten. Tag livet som det är och må bra. Jag tror att jag lärt mig lite av det. På tal om böcker , så skulle jag gärna låna "Det fattas en tärning". Välkommen hem!!!!!!!!