torsdag 17 april 2008

Shit vilket tjöt.

Aaah, shit ... mina öron döör! Diggar Ashberg, men shit vilket tjöt .. Insider på 3an nurå, å jag palla inte lyssna. Men så diskuterar han me en politiker åxå, haha. Go Robban!
Annars dårå, ledig fm idag iaf å sköna stavturen vid havet redan vid 8 i morse, aaah. Börjat läsa Stieg Larsson andra bok i Millenietrioligin åxå, men sussa på buss efter första kapitlet .. haha, inte så att boken e såsig men shit va pömsig man blir av att åkå härliga 134an .. såå trist att man somnar, LOVAR. Missade dock att chaffisen bidde stoppad för fortkörning igår, d fick Empa uppleva .. lyllos! Jag hade myst järnet, mohaha. Död åt Skånetrafiken! Blir jag inte lapplisa i nästa liv så ska jag allt starta ett bussbolag å konkurrera ut Suretrafiken härnere .. å Emsa ska bli chaufför, d har jag lovat henne å jag står för mitt ord. Men å andra sidan, kan man anställa chaufförer utan körkort? Hmm. Jaja, inte imån direkt .. kvar på härliga Center Syd ett tag t skulle jag gissa .. haha.

Jaja, hissar Empas insats på jobb idag iaf .. lagret e tomt å shit pommes frites vilket race vi kört. Riktigt kul på jobb idag, yeah!
Dissar att min karaktär svek mig i em å lät mig trycka i mig glass på fikat .. hmm. D va ju imån d skulle bli fika ju, vad hände?

1 kommentar:

iDA sa...

jasså du va pömsig ?! du vet att det betyder sexuelltutmattad va ??! hahahaaa isf vill jag ha mer infoe !!! love