tisdag 22 april 2008

Längtar t Småland.

Aaah, underbart! Direkt från Friskis å härliga tisdagspasset .. vilken kick, älskar endorfiner! Ge mig mer, ge mig mer .. trist bara att d inte hinns me någe mer pass i veckan, men men.

Pratat me pappa å pratat me mamma idag .. tror nog att de längtar efter mig? Lite iaf, *bling* Inte långt kvar nu iaf .. blir Småland t helgen, wiih! Inte varit där sen nyår .. shit, pommes frites hur hände d här? Jaja, nu blir d iaf ..
Längtar efter mamma, längtar efter pappa, längtar efter Jennie, längtar efter Ida .. å självklart längtar jag åxå efter min kille Filip! Längtar, längtar, längtar ..

Jaja, strax Klass 9A som man inte får missa ..

Hissar återigen solen så länge den finns me oss ..
.. å dissar att d blir lite lite träning denna veckan. Behöver köra stenhårt jue, beach-08 e snart här .. puh!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi längtar efter Dig också. Det skall bli kul att få hem Dig till det Stora 1 års kalaset.
Kram Mamma