onsdag 16 april 2008

Datumparkering suger fett.

Onsdag dårå å dagen å ta tag i livet igen efter gotte i måndags å fika i massor igår, haha. Peppad som den när jag läst lilsis blogg om hur duktig hon e inför Beach-08 .. -Diggar dig sis, du e såå j-a bra! Å jag då? Hmm. Satsar ju iaf stenhårt på Friskis å efter tuffa pulspasset i måndags körde jag igår mitt favvopass me härliga Linda .. aaah! Verkligen en människa som ger energi, I like. Å idag dårå .. snabbombyte efter jobb, springa t buss å efter turen där landa på Bergsgatan bara fem minuter innan passet börja .. puuh. Springa igen å hinna precis t passet .. jihoo. Kan någon säga att jag e lite duktig iaf? *bling*
Bussade hem från Friskis lagom nöjd iaf å precis när jag svänger in på min gata i stan får jag en sån där isande känsla i magen, en sån där som man får när man känner på sig att något e fel. Fuck! Missat j-a datumparkeringen, aarrggh! Jaja, bara å pallra sig förbi bilen å hova in härliga boten .. finns ju liksom inte en chans att någon av Malmös typ tusen p-lisor skulle missat just min gata just idag när jag glömt å flytta bilen, näpp sånt händer inte. ICKE!

Å annars då? Fick iaf ett härligt sms från min favvo Simon igår .. nya låtar ute på nätet, aaah! Lika härlig känsla varje gång han släpper någe nytt. Å härligt att veta att han spelar i Småland i slutet av maj .. å då ska jag vara där, yeah! Läängtar! Bestämt att d ska vara värsta sommarvädret dårå, å bara myys .. jaja, drömma går ju. *haha*
Nyfiken på låtarna? Besök www.myspace.com/simonnorrsveden .. värt besöket, loovar!

Ska hissa åxå dårå. Idag hissar jag då just Simon som såå energisk jagar mig både på fb, Myspace å genom sms så att jag inte kan missa något han släpper .. du e underbar killen, kärlek.

.. å så dissar jag min egen klantighet som ledde t en p-bot på femhundra fucking j-a spänn, döör! Datumparkering suger fett.

1 kommentar:

iDA sa...

WOW vilken dag ! 500 surt, men du slår ju inte mitt rekord som jag satte i LA. 2 böter inom loppet av en timma !!! hahahaa STOLT