torsdag 24 april 2008

Älskar livet!

.. gick genom Malmö nu ikväll, en härlig vårkväll. Simon i lurarna å me ett stort leende. Härligt lycklig, trots att jag e ständigt dumpad å allmänt ensam. *haha* Älskar livet bara!
Å så ska d bli såå mysigt bara å åka t Småland i helgen, wiih! Träffa alla, aaah!
Har iaf fixat deklarationen, kollat klart film å lämnat tbaka dito .. plockat ner lite pryttlar som hänkar t Småland å så e d lite pyssel kvar bara. Kanske dags att ta tag i lite sånt, men palla. Vill bara myysa .. e en sån kväll bara, aaah igen!

Årsmöte i min bostadsrättsförening ikväll å så hade man helt plötsligt en suppleantplats dårå .. jaja. Kan ju bli nice?! Fick åxå reda på att grannen hade haft råttor under sitt badkar, döör! RÅTTOR verkligen! Vägrar kolla av själv å nu e d bestämt att mor å far kommer ner .. puh! Snälla, snälla .. säg att jag sluppit! Fixar inte känslan av sällskap nattetid .. men, men. Kan lova att dörren t toa lär vara stängd från å me nu, basta!

Så idag hissar jag att jag e på väg t Småland redan imån, härligt!
Å dissar råttj-larna, ni får gärna finnas men ni e inte välkomna här .. sorry!

2 kommentarer:

iDA sa...

Du och jag på Lördag, du hämtar mig vid bussen vaa ??!!
Wiiiih LÄNGTAR puss

mia sa...

Klart d e du å jag darling! Hämtar dig, självklart! Ska bli såå mys bara .. LÄÄÄNGTAR ÅXÅ! puss.