fredag 18 april 2008

Pollychock.

Aaah, döör .. shit vilken dag! Pollychockat kroppen, minst sagt .. puh! Säkert halvkilot Polly snurrar runt i mina tarmar nu å gör mig allmänt illamående .. kräkvarning 1 på skalan, suck. Å vaffö alla dessa Polly nurå? Tar sats .. mer illamående bara jag skriver ordet, blää. Polly, Polly, Polly, Polly, Polly, Polly, Polly, Polly, Pollyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ..

Jaja, e ju iaf så att nån briht människa i mitt företag tycker att vi så trevligt ska dela ut lite free samples t våra kunder, men i propotion t antalet kunder skickar d avsevärda mängder föör mycket sötsaker ut t butikerna. Å vad händer när din hjärna märker att d finns gotte att käka så fort du får chansen? Njae, min stenåldershjärna ställer iaf in sig på inställningen för 'äta bör man annars dör man' å d e precis vad jag har gjort idag .. me råge! Ingen svält här inte .. icke.
Varit såå duktig i åtta veckor ju, inte en enda sötsak .. å nurå? Haha. Får ta tag i volangerna en annan dag ..

Å annars då .. tung inledning på dagen, min vän Lindas hund har vandrat vidare. Alltid svårt att finnas där för en vän när man ändå e såå långt borta, hmm. Hoppas iaf att hon känner att jag finns här för henne .. tror nog d, fast att d va mycke barnstök me frullebekymmer när vi talades vid i morse. Å Saffran .. -Vila i frid.Tror att du får d riktigt bra i hundhimmelen, säkert. Kärlek.

Å sen jobb då iaf .. tävlat järnet på jobb idag i att värva clubkunder å priset bidde glass t hela personalen, nice. Nu ska vi bara klara målet på 4 veckor åxå å langa in en tårta, fika fika fiiiiiika! D roliga e dock att tävlingsmänniskan nummer 1 på jobb, jag, drar igång dessa tävlingar .. å sen peppar jag allt jag pallar å får cred för d från butikschefen genom härliga sms .. tack Loppan, du värmer! Idag fick jag tom en fanfar .. bölar nästan, men härligt e d!

Så idag hissar jag Loppan för att hon e såå underbar å plockar fram d bästa ur mig hela tiin ..

.. å så dissar jag som hälsocoach att vi på jobb ska utsättas för frestelsen av kartong efter kartong me gotte, snask å diverse onyttigheter. Illa! Fiberknäcke nästa gång, tack!

Fredagskväll på soffan nurå då, å tänkte fixa ihop en portion Anjagröt .. kan d få magen i trim å hjärnan ur ruset? Hoppas. Inga fler Polly här iaf, basta.

1 kommentar:

iDA sa...

GRATiS är GOTT har jag fått lära mig iaf !!! kan du inte ta me nårra påsar t vmo nästa helg, för då ses vi . Weeei !!