måndag 28 april 2008

Helgen i Småland, såå mys bara.

Aaah, vilken helg!! *dubbla utropstecken* Riktigt nice att dyka hem t Småland .. fullt ös, medvetslös samtidigt som d va en massa mys bara. Å en överraskning som känns i magen vill jag lova .. underbart!
Lämnade Lödde fredag em efter jobb, gasa hemåt å landade först hos härliga famo å fafa för en kort visit, hann träffa faster å farbror åxå som var där på besök. Vidare förbi familjen Hultqvist å hann få ett STORT leende från lillkillen .. man smälter!
Sen vidare t mina andra barn åxå, Alma å Nella .. fullt ös i tvåbarnsfamilj, lovar! Men va härliga de är när de springer mot en me ett stort leende .. aaah! Å så bidde d myskväll me Jossan å Martin senare, nice.

På lördagen bidde d iaf mosterdag .. hämtade upp lillkillen å så drog vi på marknad, bara han å jag. Jättemysigt! Å så hämtade jag upp Ida som kom från Sthlm .. alla samlade, härligt. Bidde iaf kalasande hela em å sen utgång på Harrys Värnamo, shit pommes frites. Där har man ju hängt sina helger så att säga .. riktigt kul iaf, ägde!

Å så kom dagen me stort D, årets viktigaste dag har jag fått berättat för mig .. *bling* Min Filips 1-årsdag iaf, såå stor lillkillen har blivit. Svårt att hajja .. å såå söt e han åxå, tårta i heela ansiktet å så ett stort leende på d. Kan d bli bättre? Väntar på bilder ..

Tbaka t Lödde å jobb i morse å så va den helgen över .. *snyft* Vardag, suck. Trösten finns i att jag snart åker upp igen .. bara 4 veckor t, sen kommer jag!
Å idag dårå, tbaka t Friskis å som Låtta säger .. -Friskis e såå härligt, för att här luktar vi illa tsammans. Hissar helgen å allt som den har givit mig å dissar att den gick såå fort bara.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med om att det var en helt underbar helg. Harrys vet jag ju inte något om, men allt annat.
Välkommen hem igen.
Kram Mamma