måndag 5 januari 2009

Summering.

Jaha, nytt år å 2008 ska summeras. Japp.
Snor denna listan dårå .. haha, gör inte alla d?! Iaf, tack Ellen (.. som snott den av Linnea, som snott den av .. ?! Jaja, säkert av nån va? *bling*)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Mmm, säkert. Massa. Bästa va iaf att hoppa fallskärm .. iiiiiiihh! Galet. Å så började jag blogga jue ..



Höll du några av dina nyårslöften? Japp, å bröt ett rikigt gammalt åxå som fick mig att skratta högt, men d talar vi inte om .. *lips sealed*


Kommer du ha några nya för nästa år? Japps, löften hör till ..


Vilka länder besökte du? Småland! *bling*

Vad var din största framgång 2008? Mitt livs stora kärlek e fortf Mitt livs stora kärlek, men inte på samma. Upptäckt att jag kan bli kär igen .. me like. Nu väntar jag bara på att bli kär i rätt kille, å att han blir kär i mig tbaka .. lätt som en plätt, hahaha. Framgång jag väntat på i snart 5 år iaf .. stort. Å så slapp jag ifrån Lödde .. e d en framgång? Haha.



Största misstaget? Hahaha, säkert nån karl inblandad .. men näe, ställer inte på att bli kallad j-a fitta bara! Basta.


Har du varit sjuk eller skadat dig? Min allergi som dök upp plötsligt kanske? Myggbettsallergi .. aaaaajj. Jaja, kraftig allergisk reaktion hette d visst ..



Bästa köpet? Måste varit filmen på mitt fallskärmshopp .. den e guld.


Vad spenderade du mest pengar på? Mesta i lägenheten va ju fixat, men måste ändå varit där pengarna försvann .. å på matkonto å på krogen, haha.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Åååh, Flilip lärde sig mitt namn .. :-Tiiiiia! Å självklart att Gustav kom t världen pigg å glad .. kärlek t båda.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008? Alla Simons låtar på svenska, i år han körde järnet .. Stockholmsången släppt på singel å jag har önskat den på Musikhjälpen.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare å galnare, iiiiihh!


Hur många one night stands hade du? Oj, ska man räkna? Haha. Nää .. inte ordentliga mia va? Icke.


Favoritprogram på TV? Cityakuten e jue stående men fastnade totalt på Klass 9A, vilka pedagoger .. puh! Å så bidde d Dansbandskampen innan året tog slut åxå .. puss Henke!

Hur många år fyllde du? Tjugotio? Lr va d tjugoelva? Nää, vi säger 24 va?

Vilken kändis var du mest sugen på? Tomas Järvheden .. fiin. Magnus Betnér .. sköön. Å Henke i Scotts åxå, vaffö e du inte min? Haha.


Hur skulle du beskriva din stil år 2008? För mycket av allt.


Vad fick dig att må bra? Mina vänner och min familj, å all glädje i vardagen. Hittade möe sån.

Vem saknade du? Ibland e Smååland föör långt borta bara. Bara så.


De bästa nya människorna du träffade? Kan d va killarna från Hörbiii? Haha. Nää, men tjejerna på jobb kanske .. å Frida såklart. Å sköna hälsocoacherna runt om i landet. Å säkert fler som jag inte minns precis nurå .. diggar nya människor i allmänhet, å sköna såna i synnerhet.



En värdefull läxa du lärt dig i år? Lycka är inte ett tillstånd, d e ett val.


Citera en sångtext som summerar ditt år:-Handen på höften som i alla tider, å som alltid vill jag ha dig .. jag vill gå härifrån å ta en taxi hem, jag kom hit bara för att jag vill ha dig.
(Oh La La) Jag jag vill ha dig - U Lundell

Kommentar: Nää, överflödigt va .. hahaha. Tramsigt t max iaf å d gillar jag .. GALET.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var ju kul att få en summering av Ditt år. Kul låter det för det mesta. Och det är ju alltid roligt att höra. Puss