söndag 11 januari 2009

Planer.

Ringer upp min rara vän Malin från Småland som sökt mig å bett mig ringa upp .. verkade angeläget på mitt mobilsvar iaf.
Å så frågar hon:
-Vill du komma t Åminne på pingstafton?
Döör för en stund, å sen skriker jag så att ALLA i fruktdisken på lyxMaxi vänder sig om:
-JAAAAAA!! Iiiiiiiiihhhhhhh!
Å hon:
-Nää.
Nähä, inte bröllop dårå alltså .. nänä. Hade varit myys annars å vill såå gärna att min Malin ska få stå brud, men inte denna pingst då alltså. Denna pingst ska vi göra Åminne osäkert på någe Abbaspelning å någe annat på bruket. Någe sjuukt stort om jag fattat rätt .. å någe rykte om att min Simon ska spela gjorde mig ännu mer intresserad. Visade sig dock att min Simon inte hade någe koll alls på detta, men men .. jag e på. Å som alltid i lilla, lilla Småland e d förköp som gäller .. typ NU, lr helst igår. Haha. Jaja, rara vännen Malin fixar å klantiga mia slipper stå utanför å tigga sig in .. hahaha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul, Kul. Dit skall vi också. Vi och Hultqvist och Jarl.

mia sa...

Hahaha, perfa. Jag som va rädd att ni skulle vara på ön dårå ..
Kan vi bestämma att d blir födelsedagsmiddag i Småland på söndagen då? Läängtar redan.

Anonym sa...

Jajamensan. Det är alltid kul att bli grattad. Har Ni många fina paket skall det också bli en god middag.Ha, Ha. Du vet att Ni alla är välkomna ändå. Puss