söndag 18 januari 2009

En kväll i musikens tecken.

Aaah, vilken kväll .. lördagskväll å jag kollade me min vän Andreas1 om d va nu vi skulle ge Rasoir en chans, men icke. Stackaren va inte pigg .. åkt på någe IGEN, puh.

Jaja, bidde en kväll i min ensamhet ist .. en kväll i musikens tecken. Å jag som såå kan digga kvällar me fullt ös på krogen, kan åxå digga kvällar för mig sj .. soffan å jag, haha.

P3 Guldgalan gav guldglans på denna kvällen .. å så pris för bästa låt t Markus Krunegård, iiih! Äntligen! Å så körde jag på 'Solen i ögonen - En Film om Lars Winnerbäck' efter d .. härliga, ärliga Lasse. Å på d, ladda 4 album me Miss Li .. galet skönt. Såå mycket glädje å såå mycket energi, underbart.

Såå .. vilken kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi började att titta på galan, men det var väl inte någon musik i vår smak???? Så vi bytte till en annan kanal. Puss

mia sa...

Men ni e ju föör rara bara. Jag sitter här å skriker av lycka när Markus Krunegård får pris för bästa låt, å ni byter kanal. Haha. Puss på er kära!