lördag 10 januari 2009

Hungrig på äppeljuice.

Hahaha, vilken kväll d bidde igår .. döör. Å d där me å krypa hem, näe. Bidde intervallträning genom parken ist .. galet. Hahaha.
Iaf så skulle d bli en middag på La Couronne me min vän Andreas1, men denna utvecklade sig t en barrunda me för mig nya ställen (La Couronne, Fagans å Svea). Å så tyckte vi att eftersom Koi bytt ägare å nyöppnat va ju detta åxå helt plötsligt nytt å vi va tvugna att ta oss dit åxå. Frågan e bara om vi va tvugna att stänga stället åxå, men så bidde d .. hahaha. Slutade me att jag å A1 smet ifrån våra ragg å trillade hemåt ist .. trillade hemåt dårå, inte kröp. Hahaha.

Å så träningspasset idag då? Joo, jag va där .. haha. Möjligtvis fortf full, lr mest trött iaf. Heter d bakfull? *bling* Men jag körde d jag pallade å sen bidde d soffan.

Inga kommentarer: