fredag 9 januari 2009

Planering.

Åååh näe, ska d vara så? Nytt år, nya möjligheter å nya planer. Tänkte ta tag i detta året å ligga lite före i planeringen .. alltså inte komma på efteråt vad jag missat, haha. Jaja, först ut .. Alla Hjärtans Dag. Alla J-A Hjärtans Dag .. puh. Iaf så att jag snällt frågade min fina vän Emma om hon ville vara min dejt denna kvällen, kände att jag va tidigt ute .. men ska tilläggas att hon e den mest uppbokade människa jag känner, sjuukt. Iaf, svaret kom .. -Hade varit jättekul, men redan uppbokad. Sorry. Haha. Där fick jag låång näsa. Jag som planerat dansbandskväll i Kristianstad me både Scotts å Larz Kristerz .. tradigt. Men, men .. får bli dansbandskväll någe annan gång .. för d e bestämt iaf. Malmö Arena 25/4 kanske, Dansbandsgala där då .. mmm, kanske?

Å så ska d bli Isaberg å Spa i Vbg å Staffanstorps Bonnamarknad å lite annat smått å gott .. å så tänkte jag mig en låånghelg i Sthlm framåt våren å så Småland såklart, å ön.

Jaja, kvällens plan e lagd iaf .. blir middag på la Couronne me min vän Andreas1 å säkert några öl på d. Å planen e att inte krypa hem som lätt är efter mina å A1s kvällar .. puh. Lovat Linda å dyka upp på Friskis imån vid 11 iaf, nytt pass .. iiih.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag saknar h&m och lilla nova!!!