torsdag 1 januari 2009

Hummer, Singstar å skumpa.

Glitter, glögg å rock'n'roll .. aaah. Nää. Hummer, Singstar å skumpa .. shit vilken kväll, iiiihh! Totalladdade för kvällen å ändå bidde d över förväntan .. vilken j-a kväll alltså, aaah. Lyrisk igen.

Startade kvällen me en enkel trerätters middag på Riibersborg .. haha. Hummer, laxpasta å pannacotta på d, mumma. Enkel sak i två goda vänners lag .. Emma va min nyårsdejt å jag va hennes, bara så. Å så bidde d drinkar å Singstar .. å jag fick stryk duktigt, lovar.

Nyåret skålades senare in på Gustav Adolfs Torg iaf, å va heelt sjuukt galet .. raketer å fyverkerier som flög hej vilt i folksamlingen, å där vi mest kände som om vi kommit vilse i pannkakan. Rosengård? Nää, Malmö! Hahaha, -Håll i handväskan!

Å så bidde d schlagerstart på nya året .. mitt å Emsas ställe, Hipp. Å fick dit Andreas1 me brolla å brollas sambo åxå. Schlager heele kvällen, å vilket ös! Lite högre meddelålder, lr ursäkta .. MYCKE högre medelålder, men strunta vi i .. körde vårt race som vi brukar, haha. Vi ÄGER!

Å om detta bara var starten på 2009 gissar jag att d blir ett grymt år .. iiih!

Inga kommentarer: