lördag 31 januari 2009

The place to be.

Hockeykille jag va kär i typ heela högstadiet frågar på FB-chatten om jag e hemma .. hemma?! Njae, joo .. lr? E i Småland iaf, men e d hemma? Nää.

Iaf, sprang förbi Citygross å fatta att detta e the place to be numera .. mmm, stan har fått en ny affär å d e STORT! Dessutom finns d en tjej som jag springer på VARJE gång jag e i Småland, å detta trots att jag då bor i Malmö å hon bor i Sthlm. Kan vara på stan, på cafeet, på någe spelning, senast på videobutiken .. å nurå på Citygross. Aldrig på samma ställe, men ändå VARJE gång jag e i Småland .. kanske hon som e mitt spöke? Vem vet? *bling*
Jaja, bråttom iväg å lagom i kassan står en gammal klasskamrat framför mig i kön, inte heller han bosatt i stan längre .. å efter mig står en kille jag sprungit på på Löddebussen emellanåt, från Småland åxå dårå men boende i Malmö. Alltså, Citygross e the place to be. Fatta. Haha.

Inga kommentarer: