måndag 5 januari 2009

2009 - året då min ömma moder skaffa FB.

Aaah, kunde inte låta bli .. haha.

2009 - året då min ömma moder skaffa Facebook.

Jaja, iaf så att idag har min mamma skaffat FB å vet inte riktigt hur hon tänker .. men blir säkert bra. Å får väl ta å visa henne lite .. så som att man inte lägger upp bilder å stuff för heela FB-världen. Gör man inte. Sj gillar jag jue FB starkt, men tycker d hade varit coolare om hon börjat blogga ist .. d hade ägt. Så hoppas på ..

2009 - året då min ömma moder skaffa Facebook OCH började blogga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan varken det ena eller andra. Jag kom in av en slump. Varför vet jag inte. Puss

mia sa...

Åååh, fina mamma .. kom in av en slump, haha. Lovar iaf att visa dig FBs värld när vi ses. Lr då kanske du e värsta proffset .. du me all din leediga tid. *bling* Puss tbaka iaf.