måndag 12 januari 2009

Guldbaggegala, iiih!

Hahaha, som Grammisgalan fast nyktrare .. å me film ist för musik. Men visst hade d varit intressant att se en vrålberusad Persbrandt ta emot pris för Bästa Manliga Huvudroll. Jaja ..
Iaf, film e ju ett stort intresse å nu känner jag mer än någonsin att jag vill se meeer film .. helst igår. Jaja, lägger t 'De ofrivilliga' på listan å så får jag skynda iväg på bio .. snarast.

Å så måste jag länka Johans Glans å Björn Gustafssons Abba-medley från galan .. döör. Hahaha. (Inte bästa kvalité, men nån vänlig själ har iaf filmat tv:n å lagt upp d som ett klipp från Grammisgalan .. e d inte bäst bara, hahaha ännu mer.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gustavsson och Glans var ju det bästa på hela galan. Okej, jag såg ju inte hela galan men iallafall. De är ju så kanonbra. Puss