fredag 16 januari 2009

REA

Sällan jag bloggar om jobb å typ aldrig om kunder .. men idag kan jag inte låta bli. Inne på reaspurten nurå, skräpet kvar å allt ska iväg. Sj har jag inte köpt någe, men d finns de som hittar fynd .. min kund dårå, haha. Slutspurten innebär att du får köpa 2 plagg t priset av 1 på redan idiotsänkta varor, å min kund gjorde idag 88 fynd .. jaa, åttioåtta! Å eftersom d e rabatt på rabatt så blir d lite jobb i kassan, lr rättare sagt 30 minuters jobb. Mmm. Å så dagens, lr kanske veckans läängsta kvitto .. haha. Närmare 2 meter, galet. Å roliga va att kunden redan varit hos oss å handlat tidigare .. döör. Jaja, kunden va nöjd, å jag va nöjd .. å säkert blir min BC nöjd åxå när han får höra, hahaha.

Å just d, har visst shoppat .. körde loss på 4 flaskor Nivea hudlotion för futtiga 36 kronor, å då menar jag 36 kronor för alla 4 .. billigare än i Ullared som de skulle sagt i Småland, haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur stor familj hade hon eller var det till hela släkten kanske. Det är ju iallafall skönt för er att bli av med så många varor. Puss