lördag 23 augusti 2008

Smålandslängtan?

Smålandtarmen suger .. bara what? Bott härnere i dryga 1½ år å först nu jag känner längtan t Småland, hem .. å kanske inte egentligen Småland i sig utan t familjen å vännerna, alla härliga. Fanns ju en tanke att jag skulle åkt upp denna helgen, Värnamodagarna å allt .. men rädd att jag vill stanna isf, om allt e så där härligt som d faktiskt bara e ett par ggr om året däruppe, haha. Tog iaf d mogna beslutet att stanna i Malmö över helgen, komma in i min vardag å så kanske köra uppåt nästa helg ist .. fafas 85-årsmiddag vill man ju inte missa.

Såå .. käära familj å kära vänner, vill såå gärna träffa er denna helgen men får bli såhär nu. För denna gången. Kör Värnamodagarna i botten å så kanske jag kommer t nästa helg .. fåse, fåse?!

Krama.

1 kommentar:

iDA sa...

Hoppas verkligen de finns kvar, det återstår att se hiii. Bion heter Tropa de Elite och ska vara bra vad mina kolleger sa iallafall. Ha en skön helg sweet, jag kommer hem onsdag-torsdag veckan efter fafas middag...tyyypiskt. Puss