söndag 24 augusti 2008

IKEA

Hahaha .. å så trodde jag att jag va enda människan i Skåne som kom på idén att dra ut t IKEA såhär dagen innan lön, näpp. Icke! Köö utifrån stora vägen å så döden på parkeringen, men men. 200 pix på kontot å behövde nya växter t min lägenhet, såå ..
Å konstigt att alla mina växter dog när jag drog på semestereo 4 veckor i somras .. saknade mig så? Lr saknade min omsorg? Haha.
Fick bli IKEA iaf, å ganska skön upplevelse å dra runt där å kolla in alla människor stirra runt. Å alla dessa trötta killar, haha. Jäspandes killar runt om mig överallt där de släpades runt av flickvänner, fruar å barn .. stackarna va säkert riktigt bakis åxå, aaah. Å så killen som somnat i en fåtölj på utförsälningsavd. .. såå kärt bara.
Såå .. nya växter bidde d, å även om d behöver kompletteras så känns mitt fönster mer inbjudande ut iaf. Å på tal om växter måste jag tillägga att mina växter på balkongen som härliga momo planterat e såå underbart vackra bara .. växer å frodas, riktigt nice. -Tack igen momo!

Inga kommentarer: