lördag 23 augusti 2008

Malmöfestivalens sista kväll.

Vakna me ett ryck i soffan 19:43 .. what, har jag sovit? Panik. Kläder på, piffa å fixa håret .. tappar nycklarna bakom byrån å få fixa me en smärre ommöblering, parkerar sedan nycklarna längst ned i väskan utan att tänka på att jag behöver dem för att komma ut på gården där jag har min cykel. Iväg i ett huj å vid rödljuset utanför glider jag upp jämnsides me en Kawasaki Ninja, ooops. Diggar min Scott, men känner mig lite klen .. låser sedan fast hojjen i kyrkogårdsmuren å småspringer mot Stortorget, vaffö verkar alla vara på väg åt 'fel' håll hela tiin? Iaf, landar på Familjens spelning 20:03 (spelningen började 19:45, men men) å pustar ut .. men e jag vaken? Hmm .. känslan finns att jag går i sömnen, men dålig koll.

Iaf, tyckte jag om spelningen? Inte min musik, men lyssnar hellre än ser vill jag lova. Pinsamt dåligt lyder min diss .. smått nervös genom hela spelningen att dampkillen på scen skulle snubbla på sladden t micken å få den runt halsen å strypa sig sj. Joo, hade kunnat hända. Å så fanns skämskudden där heela tiin, sorry. Men, men .. säkert nån som gillade detta åxå. Sj blir d t å lyssna om jag ger dem en chans t .. slipper helst att se dem, oki?

Jaja, for vidare genom festivalen å fick smått panik .. j-ar va folk! Puh! Å fortfarande skulle alla åt 'fel' håll, haha. Kollade iaf Prominent i väntan på min vän Terran som laddat för Million Stylez som enda bra band på festivalen. Å när han väl gick på scen en timme sent pallade jag iaf inte mer å övergav festivalen för detta året. Festivalen e slut, sommaren e slut .. tbaka t livet.

Hejdå festivalen, ses en annan gång!

Inga kommentarer: