torsdag 28 augusti 2008

Helg närmar sig .. kalas!

Aaah, heelg snart .. fredag imån jue, å då blir d sistadag på Lödde. Äntligen slipper man stället, haha. Finns dem jag kommer sakna, mycket. Å sen finns d dem jag inte kommer sakna. Bara så. Å vad jag definitivt inte kommer sakna e pendlingen .. såå j-a skönt å slippa surebussen 134an, aaah.
Å så blir d Smålandsresa imån dessutom .. iiih! Å vilket kalasande d kommer bli t helgen dårå .. pappa fyller år, å pensioneras faktiskt om jag fattat d hele. Iaf hans sista arbetsdag imån, precis va du e värd pappa .. love! Å så blir fafa Stenhård 85 nästa vecka, så kalasande för honom i helgen. Å så middag me vänner på mitt favvo Chaplin .. känns som kalas att få träffa vänner över en pizza därnere. Myys. Saknar vännerna härnere.
Men ska erkännas att han jag saknar mest e han jag känt kortast, vaffö blir d så? Kanske för att jag fortf lär känna honom mer för varje gång vi ses? Hmm. Lääängtar iaf efter min Fillekille ..
Kan jag få slå ihop alla i en klump, ingen nänmd - ingen glömd .. -Jag saknar er alla! Puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen hem. Puss