torsdag 21 augusti 2008

Såå trött på tanten!

Såå .. idag måste jag få dissa, å d hårt. Dissar kära kärringj-eln på jobb som gör mitt liv surt, å som dissar mig för att jag bloggar .. wtf?! Har hon me d å göra då? Tant! Ska någe bitter surfitta på 60+ få dissa mig hur som? Näpp. Men iaf, hon menar att ingen har me mitt privatliv å göra, nähä? Å så fattar hon inte vaffö man måste hålla på me Facebook, msn, sms, mms å så vidare .. hon sj som e såå j-a bra skickar fortf vykort å använder sin tfn t å ringa sina vänninor. Hur gammal e hon egentligen? Min momo har övergett vykorten för att ist skicka underbara mms där hon sj fotar någe i sin närhet .. hejja momo!
Å som jag skulle sagt t min mor när hon e upprörd, så e hon inte värd min energi .. å däffö ska hon inte få någon heller, slut me d nu. Basta.

Hissar ist då underbara Terran som gör mig såå glad på jobb bara .. å som gör mig glad utanför jobb åxå. Tack för att jag fått lära känna dig. Love u. Å hissar dessutom killen på lyxMaxi i Västra Hamnen som ikväll sprang ifatt mig utanför butiken å lämnade över mina bars som jag glömt i kassan me kommentaren: -Så slipper du bli ledsen när du kommer hem! Tack killlen, medmänniskor som du värmer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Surkärringar skall Du inte bry Dig om. Tänk på killen i affären istället. Då blir man ju glad, och då mår man bättre. Puss

iDA sa...

Mamma är så himla söt! Bästa tipsen i stan hahaha PUSSA

mia sa...

Visst e hon, ÄGER! Pussa tbaka.