söndag 10 augusti 2008

Ångest.

Aaah, så va d dags dårå .. tbaka t verkligheten, puh! Å ett år t semester igen, ETT ÅR! Känns tungt å ångesten ligger på .. men, men.
Måste iaf säga att mina 4 veckor har varit fantastiska, helt underbara. Såå mys att vara me familjen så gott som heela semestern .. lite lagom hit å dit.
Å fallskärmshoppet va d bästa! Utan tvekan fortf coolaste jag upplevt! Tack igen å igen systrar för den presenten, glömmer jag aldrig! NÄVER!

Så sista dagen idag dårå, å imån .. dags att ta tag i sitt liv. Första blir å plocka bort allt snask från menyn, bitt lite möe sånt över sommaren. Å så ska d ätas nyttigt å rätt .. å tränas, vore skönt att tappa nåt kilo nu i höst. Såå .. kämpa, kämpa! Å snälla, peppa mig!

Såå .. hissar min familj för att ni e såå underbara, tack för denna sommaren! Å dissar känslan av att allt e över .. blä. Har ju faktiskt mina minnen kvar .. aaah.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att Du tycker så. Det är inte alla som vill vara med sina föräldrar på semestern. Vi har nog en viss gemenskap i vår familj iallafall. Vad glad jag är för det.
Puss