tisdag 19 augusti 2008

Festival.

Mitt uppe i härliga Malmöfetivalen nurå å mamma undrar vaffö jag inte hört av mig i helgen .. haha. Lr va d så att hon hade dåligt samvete för att hon inte hört av sig? Jaja. Inte funnits tid t någe mer än festivalande här iaf. Fest på Turning Torso i fredags jue, å svänga på festivalen efter d me liide Maia Hirasawa på Mölleplatsen .. men mest öltält ska jag erkänna, haha.
Bättre i lördags då Andreas1s vän, Värnamosonen Marcus Sjölin, körde hiphop me sitt band Speech Defect .. å så utgång på d, Möllan först å så Debaser.

Å bästa festivalkvällen bidde faktiskt igår .. Miss Li, Tingsek å Svenska Akademien. Å så hann vi lyssna på afrikansk dans åxå, haha. Men blir så när d e såå möe folk att man inte har en chans att se någe ..

Å så e ju festivalen inte bara musik heller .. erkänner att jag e rejält impad av filmtältet faktiskt. Sköna soffor uppställda i värsta cirkustältet, å vilka filmer sen. Såg Mio i söndags å missade tyvärr Flyga Drake idag eftersom jag inte kunnat ta semester heela festivalen .. haha. Tur att jag såg den io Sthlm i somras iaf, annars hade jag varit ledsen att jag missat den ..

Å så e ju festivalen faktiskt en matfestival åxå, haha. Har dock mest landat på falafelståndet, men har ju bitt våffla me choklad som dessert dock .. mumma.

Jaha, nähä .. då vet ni vad som händer i mitt liv iaf. Satsar på Moneybrother ikväll om orken finns, å imån blir d Niklas Hegfalk and the Sanctuary Seekers .. ytterligare en Värnamoson jue, haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja,Ja jag får väl erkänna att jag hade lite dåligt samvete för att jag inte hört av mig.Men när jag väl gjorde det hörde jag till min glädje att Du hade kul. Puss