söndag 17 augusti 2008

En ny vän.

Aaah, så har jag fått en ny vän här hemma då .. en välkommen sådan. Min vän Rolfy har flyttat vidare å Hoover har tagit hans plats. Han e stor, han e stark, han e charmig .. men så kräver han en promme runt lägenheten nångång då å då . Joo, ska väl funka. Bara han håller rent åt mig ..
Pratar alltså om min nya dammsugare, en knallblå sådan som mor å far fixade hit på semestern .. tack ömma moder å fader, pengar kommer. *bling*


Å vad gäller mina objudna vänner gillrade jag en fälla .. å nu 2 dagar senare känner jag mig tillfreds me situationen. Jaa, jag e väl massmördare, men de valde själva sitt öde att dränkas i honung å diskmedel .. 55 snubbar som trillade dit, haha. Hoppas att de hann varna sina släktingar bara, vill INTE ha hit fler .. klarar mig topp ändå!

1 kommentar:

iDA sa...

Shit pitt !! va kul me ett besök i turning torso, låter ju inte helt fel ... nästan som på liseberg haa. Nu sitter jag på bussen mot Sthlm, säger bara Bus4You Me Like !!