fredag 8 augusti 2008

Malmö it is.

Jaha, jaha .. tbaka i hemmet nurå, Malmö it is. Haft en förträfflig semester me veckorna på ön, å nu Sthlm efter d men känner nog inte att d räcker .. vaffö säger folk att d e skönt att komma hem? E d verkligen d? Njae .. tveksam. 4 veckor hemifrån å ändå .. hmm. Mor frågade om jag inte längtade efter min egen säng iaf? Näpp. Men längtar alltid efter min egen dusch .. jaa, sån e jag. Haha.

Å så har jag längtat efter riktig falafel .. finns sån bara i Malmö? Bidde iaf besviken på Kungshallens falafelbar, tomatsås? Bara what? Å på ön va d ju inte bara lönt å leta .. försökte hitta naanbröd i affären, men fick t svar att sånt finns nog bara i storstäderna. Haha. Ön e landet, å jag gillar landet .. haha.

Å idag dårå .. datorfixande i typ dygnet, å så sitter jag här ändå. Döör. Tekniska prylar ska inte krångla, ICKE! Min telefon pajjade för typ femte gången i början av sommaren å nu va d datorns tur .. palla. Men, men .. efter att ha krånglat me virusprogrammet å deras support, rivit mitt hår å svurit har jag nu fått ordning på torpet. Bara ny tfn som behöver införskaffas dårå .. hoppas på en semesterersättning som täcker den utgiften, pliis. *bling*

Hissar att mina veckor iväg har varit såå underbara bara, me såå möe mys å allt .. å dissar att ångesten börjar kännas. What? Ska ju ha semester i 2 heela dagar t, basta!

Inga kommentarer: