tisdag 12 augusti 2008

Funtar på GI.

Aaah, döör .. två riktigt tuffa dagar på jobb, rivstart maxi. Dessutom utlånad t Mobban idag å imån .. men, men. Kört igång lite diet åxå jue .. inget snask, grötfrulle, weightwatcherslunch, barmellis å så pulver t kvällsmat. Å ingen mat efter 8 .. kan detta gå? Huvudvärk från tidig fm idag, men d e väl sånt man får ta? Första veckan e väl tuffast va? Lr brukar man säga andra? Jaja .. funtar på GI iaf, verkar ju som att d funkar för alla. Men hur lever man utan gröt? Å hur lever man utan falafel? Haha.
Vet att lite av allt e bästa, men jag har svårt för just d där me lite .. *bling*
Å så vill jag ju bli snygg å smal som lilsis .. lr om jag kan få bli lika smal iaf, pliis.

1 kommentar:

iDA sa...

ååh sweet va du e duktig, jag har verkligen inte kommit igång me mitt hälsoliv får väl försöka ta efter dig! Good Luck Chuck ¨ring mig om du blir suge på en muffin !!