torsdag 28 augusti 2008

FY FN VA JAG E BRA! .. igen. *ler*

Haha, efter önskemål om tajtare bloggande ska jag ta mig i kragen dårå .. aaah. Men hoppas då på tajtare kommentarer åxå, *bling*
Händer i livet då .. näe, just d. Ganska död vecka, massa jobb å sen bara dietande .. puh.
E iaf så att vi har en betygsättning på butikerna å just nu är de ute .. domarna, haha. Iaf så att vi på Lödde ÄGER som vanligt .. bästa betyget, aaah! Å jag e såå j-a bra bara .. klarade mig både på fönster i Lödde å fönster på Mobilia me bästa betyg. Känns såå skönt bara! AAAHH!
Å dietandet funkar d åxå, även om jag gått ut alldeles föör hårt .. 1000 kcal per dag kan ju ingen leva på, men så e d bara starten åxå. Huvudvärk å orkeslöshet e någe man får ta då .. *bling* Å så ska b bli fuskande me rang t helgen .. haha.

Jaha, ska man hissa å dissa å sånt då åxå .. hmm. Hissar att d iaf finns någon därute som saknar min blogg när jag får en svacka. Å så dissar jag just svackor .. vaffö e d såå svårt att skriva någe annat än blajj emellanåt? Inte har man ett sånt ointressant liv, näe. Icke!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det med jobbet och särskilt fönsterjobbet var ju kul att höra, men ta det försiktigt med dieten. Man skall inte må dåligt på kuppen. Du får ta det sakta men säkert så går det bättre. Puss