onsdag 14 maj 2008

Superpendlaren nr 1 - d e jag d!

Haha, måste få kalla mig sj för 'superpendlaren' så här när man har varit inne å vickat på Gustav inne i Malmö några dagar .. shit pommes frites va tid jag lägger på å resa, puh! Suckdagarna 9-18 blir helt plötsligt 7.15-19.45 .. aaah. Håller jag på me egentligen? .. 3½ timme farande bara, men men. Försvarar d me att jag trivs i Lödde, å d gör jag .. Lödde ÄGER! (Visst Loppan, *bling*)
Å idag dårå .. varit å hälsocoachat i Kalmar å drog härifrån halv 6 imorse å va tbaka halv 3 .. 1 timme coaching å 6½ timme tåg, haha. Men shit va bra jag e .. sträcker på mig lite mer för varje gång! Nöjd att jag trotsade min feghet å kastade mig upp på scen så att säga ..

Annars e d storstäd som gäller nu, å ikväll blir d dejt me Emsa .. käk å bia, lr någe? Ska bara bli skönt att träffas vi två å snacka om allt å inget som hänt sen sist .. blir nog en liten portion analyserande å stor portion skvaller, haha. Hoppas få ett bra svar på ett grubbel jag haft åxå, samlar på sådana just nu .. *bling*

Hissar H&M som företag för att där finns oändliga möjligheter t utveckling, vickar som VM på Gustav denna veckan, hälsocoachar lite å nästa vecka e d Fönsterskola i Lund .. känns bra med utveckling! Dissar dock att jag fastnade i Lödde å trivs där, butiken ligger så nära men ändå så oändligt långt borta .. haha.

Inga kommentarer: